Birlikte çalışalım,
birlikte kazanalım!
Gelin, birlikte hep daha iyiye ilerleyelim, alanında ilk ve tek olan David ile başarıyı yakalayalım.
Biliyoruz ki güçlü bir ağ ve güçlü bir giriş ile herkes bizi konuşacak ve David isteyecek.
Başarının tek taraflı olmadığının farkındayız. Bu yüzden yalnızca en iyiler ile çalışmak istiyoruz.
En doğru fiyat ile en yüksek miktarda kazanç sağlayacağınızı biliyoruz.
Yaklaşık 15 yıldır enerji içeceği pazarında bulunuyoruz. İsviçre gibi en zorlu pazarda bile başarılı olduk. Bu süreç de bize uluslararası pazarlarda da uygulanabilir olduğunu gösterdi.
-
Net ve Harika Bir Strateji
Pazarda nelerle karşılaşacağımızı ve ulusal çapta başarıya ulaşmak için ne yapmamız gerektiğini çok net biliyoruz. Bu yüzden marka konumlandırmamızı ve stratejimizi Türkiye pazarına en uygun şekilde düzenledik.
-
-
İlk ve Tek Kavram Alternatifsiz enerji içeceği: David!
Türkiye’de mental aktivite alanını sahiplenen ilk ve tek enerji içeceği David’dir! İlk ve tek olmak, alternatifsizliği; alternatifsizlik ise kazancı getirir.
Doğru Konumlandırma
Doğru ürün konumlandırması ile bu pazarda fark yaratan en önemli kriterdir.
Doğru Fiyat
Biliyoruz ki fiyatın yüksek ya da düşük olması doğrudan yüksek gelir elde edeceğiniz anlamına gelmez.
Doğru Hedef Kitle
David’in öncelikli hedef kitlesini mental olarak aktif olan meslek grubu çalışanları oluşturuyor.
Doğru Ağ
Türkiye pazarına hızlı bir giriş yaparken doğru dağıtım ağı ile doğru hamleler yaparak başarıyı yakalamak istiyoruz.
Doğru Satış Noktaları
Kısa vadede kolay erişilebilen bir marka olarak ulusal çapta bilinirliğimizi artırmayı hedefliyoruz.
Doğru İş Ortakları
Doğru iş ortakları ile beraber kazanmayı, beraber büyümeyi hedefliyoruz.